Acest site este cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013

Pensiuni pe facebook


O mulțime de pensiuni au ales ca pe lângă pagina de web pe care o oferă pentru a-și prezenta serviciile, să suplimenteze implicarea în ”sectorul comunicare” prin realizarea și actualizarea cu informații a unei pagini de Facebook.

O vorbă veche deja printre internauți spune că ”cine nu are Facebook, nu există” – iar un prestator de servicii în domeniul turismului nu-și dorește, nu-i așa, să nu existe? Efortul de a realiza o pagină de Facebook nu este mare (cel financiar nu există deloc), trebuie doar să realizați că politica întreținerii unei pagini de Facebook (pentru cazul că nu dețineți încă una personală) este asemănătoare cu situația de a fi stăpânul unui câine – nu poți doar să ai o pagină de Facebook, cum nu poți același lucru doar, în ceea ce privește prietenul patruped invocat – este necesar să alimentezi acea pagină astfel încât să devină vizibilă, ușor de găsit.

Așadar, pe lângă îndemnul nostru de a vă adresa unui specialist în ceea ce privește realizarea unei pagini proprii de web pentru serviciul din domeniul turistic de care vă ocupați, vă sugerăm să discutați – eventual cu același specialist – și despre întreținerea unei astfel de pagini. Este mult mai ușor, în principiu, dar asta nu înseamnă că puteți arunca pe această pagină orice, oricând sau oricum.

Multe dintre pensiunile cu pagini Facebook spun încă din numele paginii mai mult decât numele sub care își desfășoară activitatea – dau un prim detaliu despre faptul că ar fi într-un anume tip de mediu, că ar oferi un anumit tip de serviciu sau că ar agrea mai degrabă un anumit tip de turist. Puteți pune aici ”agroturistică” sau ”marină” sau ”ecologică” – acest lucru va prinde mai repede ochiul potențialului turist.

Alimentați pagina cu o frecvență pe care puteți să o păstrați constantă. Sfătuiți-vă cu specialiști din domeniu legat de oportunitatea și posibilitatea de a posta detalii despre camerele pe care le aveți, spre exemplu, despre meniu, despre împrejurimi – completați aceste lucruri cu fotografii sugestive. Atunci când spunem ”fotografii sugestive” nu ne referim la pozele făcute de vecini sau de nepoți, cu un aparat ieftin.

Încercați să păstrați relația cu foștii clienți dar și să dezvoltați una cu potențialii clienți – amabilitatea, cordialitatea, dorința de a oferi detalii fără a se cădea în exhaustiv nu pot aduce decât avantaje.

Un sfat general: oricine poate crea o pagină de facebook dar aceasta nu poate arăta oricum, atâta vreme cât doriți să câștigați din afacerea dumneavoastră. Cel mai bine e mereu, să apelați la un specialist.

CONTACT

ASOCIAŢIA NOUL VAL

B-dul Ferdinand Nr. 32 A, Judeţul Constanţa


Preşedinte Asociaţia Noul Val: Piecu Cristian

Manager Proiect: Carmen Elena COCA

Număr de telefon: 0341.486.170

Număr de fax: 0341.486.170

E-mail: [email protected]

Program cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013

Parteneriat:

ASOCIATIA NOUL VAL - Beneficiar

ASOCIATIA "O SANSA PENTRU FIECARE" IASI - Partener 1
ASOCIATIA "EUROPEAN SUPPORT FOR EDUCATION" SLATINA jud.OLT- Partener 2