Acest site este cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013

Solicitantul si partenerii P1, P2, P3 si P4 vor asigura locatiile unde se vor desfasura cursurile. Resursele umane puse la dispozitia proiectului in echipa de management (manager proiect, responsabil financiar, expert achizitii din partea Solicitantului si asistent manager de proiect si expert monitorizare si raportare din partea Partenerului 3) asigura monitorizarea implementarii proiectului, managementul si evaluarea activitatilor. Activitatea de informare/publicitate consta in realizarea a 2 conferinte de presa de promovare a proiectului si distribuirea materialelor dedicate promovarii (stickere, afise, fluturasi, brosuri) – una la inceputul proiectului si una la sfarsitul acestuia. Sunt redactate si diseminate materiale informative si sunt organizate conferinte de presa. Locatiile pentru desfasurarea activitatilor sunt cele care vor fi puse la dispozitie de Solicitant si partenerii P1, P2, P3 si P4 in cele 3 regiuni. Resursele umane puse la dispozitie de Solicitant si parteneri sunt repartizate astfel: Solicitant – 3 experti din echipa de management si 5 experti din echipa de implementare; Partenerul 1- 2 experti din echipa de implementare, Partenerul 2  - 44 experti din echipa de implementare,  Partenerul 3 – 2 experti in echipa de management si 13 experti in echipa de implementare, Partenerul 4 - 3 experti din echipa de implementare. Resursele financiare prevazute pentru resursele umane, inclusiv costurile cu transportul, cazarea si diurna acopera necesitatile proiectului.

Resursele materiale achizitionate prin proiect si puse la dispozitie de Solicitant sunt: 1 laptop, 1 videoproiector, 1 multifunctionala, 1 imprimanta color, 1 ecran de proiectie, 1 Smart table, 1 whiteboars, 1 flipchart. In plus, Solicitantul va pune la dispozitia proiectului alte bunuri si echipamente detinute de catre acesta dupa cum urmeaza: 1 autoturism, 3 calculatoare, acces la internet si telefonie fixa si mobila, precum si alte bunuri si echipamente necesare implementarii cu succes a proiectului; Partenerul 1 pune la dispozitie 1 laptop, 1 videoproiector, 1 multifunctionala, 1 imprimanta color, 1 ecran de proiectie, 1 whiteboard, 1 flipchar  si acces internet si telefonie mobila, Partenerul 2: 1 laptop, 1 videoproiector, 1 multifunctionala, 1 imprimanta color, 1 ecran de proiectie, 1 whiteboard, 1 flipchar  si acces internet si telefonie mobila ; Partenerul 3 pune la dispozitie: 1 laptop, 1 videoproiector, 1 multifunctionala, 1 imprimanta color, 1 ecran de proiectie, 1 whiteboard, 1 flipchart  si acces internet si telefonie mobila. Partenerul 4 pune la dispozitie 1 laptop, 1 videoproiector, 1 multifunctionala, 1 imprimanta color, 1 ecran de proiectie, 1 whiteboard, 1 flipchart, acces internet si telefonie mobila. Bunuri si servicii achizitionate in cadrul proiectului: 5 laptop-uri, 5 licente sistem de operare, 5 pachete Office, 5 programe antivirus, , 5 imprimante multifunctionale, 6 tabelete operatori, 4 ecrane proiectie, 4 flipchart, 4 video proiectoare, 4 harddisk-uri externe, 4 whiteboard. Pentru activitatea de formare profesionala (A6) vor fi necesare: 1 aparat desene prajituri, 3 Mese rece de lucru INOX, 3 Feliatoare cu diametrul lamei 300 mm, 3 Butucuri de transat carne cu structura din inox si blat polipropilena, 3 Mese reci  de lucru INOX , control digital, evaporare automata a apei de condens, 3 gratare cu apa, 2 zone de preparare, pe suport neutru deschis, 5 Masini de gatit cu 6 focuri, pe suport neutru deschis, 4 Masini de fiert paste, alimentare si scurgere apa prevazute cu robinet, 4 Friteusa,  arzatoare in interiorul cuvei, sistem de deversare al uleiului rezidual, 5 Mese de lucru inox cu polita inferioara, 5 Cuptoare gastonomie, structura inox, afisaj electronic, sistem de schimb rapid al aerului din incapere, sistem de control al umiditatii, 3 Suporturi inox pentru cuptorul cu convectie, 3 Kit ghidaje complet TSB06, prevazut pentru 8 tavi, 3 Filtre, 5 Mese reci de lucru INOX capacitate 425Lt, control digital, gaz refrigerant R404a, temperatura 0 +10°C, evaporare automata a apei de condens, 2 Banc special pentru pregatire pizza cu vitrina rece pentru ingrediente si masa de pastrare la rece, 5 Malaxor capacitate 32 Lt/(25Kg), 3 Cuptoare electric bicamerale, suprafata coacere din samota, comanda electromecanica cu display de temperatura, 3 Suporturi cuptor electric bicameral, 4 Mese de lucru calde cu rezistente,usi glisante si polita inferioara, 3 Mese de intrare cu 1 cuva, protectie pentru perete, 3 Masini de spalat vase, 3 Mese de iesire mica pentru masina de spalat vase cu polita inferioara, picioare reglabile pe inaltime, 3 Espressor cu 2 grupuri semi-automat, sistem de incalzire a cestilor, robinet de apa calda si abur. 5 Rasnite cu dozator manuala, 5 Blender de bar multifunctional, 5 Aparate pentru stors citrice, carcasa rezistenta la rugina,4 Mixer pentru bauturi, 3 Masini cuburi de gheata, racire pe aer, cuburi de gheata tip con trunchiat marime S/M/L/E. 

CONTACT

ASOCIAŢIA NOUL VAL

B-dul Ferdinand Nr. 32 A, Judeţul Constanţa


Preşedinte Asociaţia Noul Val: Piecu Cristian

Manager Proiect: Carmen Elena COCA

Număr de telefon: 0341.486.170

Număr de fax: 0341.486.170

E-mail: [email protected]

Program cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013

Parteneriat:

ASOCIATIA NOUL VAL - Beneficiar

ASOCIATIA "O SANSA PENTRU FIECARE" IASI - Partener 1
ASOCIATIA "EUROPEAN SUPPORT FOR EDUCATION" SLATINA jud.OLT- Partener 2